Skip to content

Ruke koje rade – Bez alata nema zanata

Zajednica tehničke kulture Kutina, uz podršku Zajednice tehničke kulture Sisačko – moslavačke županije u provedbi  eksperimentalnoga programa „Osnovna škola kao cjelodnevna škola – uravnotežen, pravedan, učinkovit i održiv sustav odgoja i obrazovanja” Ministarstva znanosti i obrazovanja kroz program A2

RUKE KOJE RADE – BEZ ALATA NEMA ZANATA

Svi  službeni opisi izuzetno značajnih programa suradnje Zajednice tehničke kulture Kutina i OŠ Vladimira Vidrića  okvir su onoga što je najvažnije – izvrsnog prihvaćanja, učenja, rada i stvaranja učenika – koji i na ovaj način pokazuju da: sve kvalitetno što im se pruži, učenici prihvaćaju,  time izgrađujući sebe i društvo kojem pripadaju. Do kraja školske godine predstoji nam još puno zanimljivog učenja, rada i stvaranja! 

Inovativnost, suradnje, cjeloživotno učenje, stručno kreiranje odgojno – obrazovnih programa, aktivno praćenje i sudjelovanje u provedbi odgojno – obrazovnih programa u Republici Hrvatskoj smjernice su koje prati Zajednica tehničke kulture Kutina. 

Tehnička kultura i fototehnika u okviru A2 programa  (program potpore, potpomognutog i obogaćenog učenja)

Temeljem dugogodišnje suradnje, Kurikuluma za školsku godinu 2023./2024 , ostvarena je suradnja OŠ Vladimira Vidrića i Zajednice tehničke kulture Kutina  u provedbi eksperimentalnoga programa „Osnovna škola kao cjelodnevna škola – uravnotežen, pravedan, učinkovit i održiv sustav odgoja i obrazovanja” Ministarstva znanosti i obrazovanja kroz program A2.

Suradnju omogućuje: ravnateljica OŠ Vladimira Vidrića Snježana Coha, učitelj nastavnog predmeta Tehničke kulture Mario Kolesar i majstorica fotografkinja Marijana Kapetanović, voditeljica odgojno – obrazovnih programa ZTK Kutina.

Način realizacije

  • Oblik rada: A2 obavezni dio, nastavni predmet Tehnička kultura i informatika
  • Sudionici: učenici 8. razreda

Metode podučavanja:

Vezane teme: Ruke koje rade – bez alata nema zanata, Tko sam ja? Tko su moji prijatelji? izričaj fotografije kroz tehnički i umjetnički dio.

Metode: predavanja, demonstracije, praktičnog rada, vršnjačkog učenja i podučavanja, razgovora, poticanja kreativnosti i mašte, izložbe nastalih radova.

Dodana vrijednost: suradnja s progamom A2– jezično-komunikacijsko područje nastanovnog predmeta Hrvatskog jezika, prof. Valerija Galic Antolić ; metodama proučavanja hrvatskog jezika- književne i govorne varijante jezika, pismenog izražavanja.

 

Marijana Kapetanović, majstorica fotografkinja